Oznakowanie zewnętrzne firm
Co zyskujesz stosując oznakowanie?
Każdy postawiony znak czy baner powinien mieć ściśle określony cel. W zależności od tego jaką funkcję ma pełnić można dobrać odpowiedni sposób jego wyglądu i ekspozycji. Dlaczego warto zastosować oznakowanie zewnętrzne?
- Branding firmy / gabinetu / sklepu / restauracji
- Prezentowanie marki
- Komunikowanie wybranych informacji
- Przyciągnięcie uwagi
- Reklamowanie produktów / usług
- Informacje ogólne ( godziny otwarcia itp. )
- Poruszanie się po obiekciee i oznakowanie przejść
- Budowanie wiarygodności i spójności marki / firmy
Otoczenie, czyli miejsce gdzie będą ekspoonowane szyldy i banery, może mieć ogromny wpływ na skuteczność, dlatego jest bardzo ważnym czynnikiem na etapie specyfikacji.
Na przykład jeśli planujesz użyć błyszczącego wykończenia znak może odbijać światło i otoczeniw, co utrudni czytanie. Jednak tworzy również elegancki i nowoczesny wygląd, dlatego jest bardzo pożądanym wykończeniem. Bardzo dobrze sprawdza się również podświetlane oznakowanie, które przyciągnie uwagę wieczorami oraz w pochmurne dni. Lokalizacja również odgrywa bardzo ważną rolę ze względu na to kto ma widzieć oznakowanie. Wyróżnia się oznakowanie zewnętrzne naścienne, przymocowane do ziemi lub wolnostojące. Ponieważ dostępnych jest tak wiele opcji, istnieje rozwiązanie oznakowania zewnętrznego dostosowane do każdego budżetu. Zostanie to omówione po przesłaniu zapytania lub po kontakcie telefonicznym z działem handlowym Chess Reklama. Dostosujemy rodzaj oznakowania zewnętrznego do potrzeb i danego budżetu. W niektórych przypadkach oprócz produkcji oznakowania należy uwzględnić koszty instalacji. Znaki, banery, kasetony czy grafiki wielkoformatowe to dla nas chleb powszedni. Dostępnych jest zbyt wiele opcji oznakowania, aby uwzględnić je wszystkie w tym artykule dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu.
Oklejanie okien i witryn
Oklejanie reklamowe okien to bardzo powszechna forma reklamy zewnętrznej.Od tego w jaki sposób zaprezentujemy nasz sklep, lokal usługowy czy biuro zależy wizerunek naszej firmy lub marki. Zaletą reklamy na oknach jest niewątpliwie stosunkowo duża powierzchnia reklamowa oraz niski koszt jej wyprodukowania i utrzymania. Kolejnym plusem jest możliwość całkowitego demontażu reklamy bez ingerencji w witrynę i powłokę przeszkleń. Naklejki są w 100% bezpieczne dla szyb i można je łatwo usunąć nawet po paru latach ekspozycji zamawiając u nas usługę demontażu lub robiąc to samemu. Mogą zostać jedynie resztki kleju, które usuwamy odpowiednimi środkami chemicznymi i szyby zostają przywrócone do stanu z przed montażu.Tworzymy przyciągające wzrok i trwałe grafiki na witryny sklepowe. Oklejamy kompleksowo salony sprzedaży, punkty franczyzowe i sklepy. Grafika reklamowa jest doskonałą formą reklamy Twojej firmy. Stanowczo ułatwia również identyfikację lokalu z Twoja marką. Daj się zauważyć! dzięki trwałej reklamie wielkiego formatu.
Zastosowanie druku Premium pozwala na uzyskanie wysokiej jakości obrazu o doskonałym odwzorowaniu kolorów i zwiększonej odporności na wyblaknięcie. Jako jedni z nielicznych dajemy gwarancję na jakość kolorów. Nasze produkty tworzone są na wysokiej jakości mediach drukarskich a jeśli zastosowana technologia druku tego wymaga; dodatkowy laminat sprawia że okleina jest trwalsza w niesprzyjających warunkach .
Oklejanie folią przeciwsłoneczną
Oklejanie szyb folią przeciwsłoneczną lustrzaną to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie na rynku. Tego typu folie tworzą z jednej strony swojej powierzchni lustro, z drugiej pozostając całkowicie transparentne. Z tego też powodu bardzo często wykorzystywane są dla uzyskania efektu lustra weneckiego. Jednak należy pamiętać że folie lustrzane/ refleksyjne – efekt lustra weneckiego wytwarzają zmiennie po obu stronach swojej powierzchni w zależności od oświetlenia. Oznacza to że powierzchnia lustra wytwarza się zawsze od strony mocniej oświetlonej. Za dnia powierzchnia lustrzana wytworzy się na zewnętrznej stronie szyb, jednak w nocy działanie takiej folii będzie odwrotne. Intensywniejsze światło sztuczne wewnętrz pomieszczeń spowoduję że lustro wytworzy się od strony wnętrza. Bardzo często jesteśmy pytani czy nie istnieje na rynku produkt, który zawsze działa jednostronnie niezależnie od światła. Niestety nie ma na rynku przezroczystej folii, która w 100% uzyskałaby taki efekt.
Oklejanie szyb folią przeciwsłoneczną nierozłącznie kojarzy się z pewnym stopniem przyciemnienia szyb. O ile w przypadku samochodów jest to efekt pożądany, o tyle we wnętrzach nie zawsze jest to dla Nas atrakcyjne. Co więcej w przypadku montażu folii przeciwsłonecznych – przyciemniających – w nowoczesnym budynku mieszkalnym, możemy nie uzyskać zgody na ingerencję w wygląd elewacji. Nowoczesna technologia znalazła jednak rozwiązanie tego problemu w formie folii selektywnych. Montaż tego typu folii przeciwsłonecznych to gwarancja możliwie najniższego stopnia przyciemnienia, przy jednocześnie bardzo dobrych parametrach ochrony przed słońcem. Folie selektywne są praktycznie bezbarwne, dzięki czemu ich obecność na szybach jest niezauważalna.
Folie przeciwsłoneczne – nieprzezroczyste to jeden z rodzajów folii matowych. Oklejanie szyb tego typu foliami to dwie główne korzyści w jednym produkcie. Są to folie mleczne (mrożone), których głównym zadaniem jest zasłonięcie widoku przez szybę, jednocześnie przepuszczając przez nią światło. Idealne do zastosowania w oknach elewacyjnych instytucji publicznych i lokali usługowych takich jak na przykład urzędy i gabinety lekarskie. Będą służyć podwójnie – przesłaniając widok przez szyby i chroniąc je przed nadmiernym nagrzewaniem.
Koszt montażu folii przeciwsłonecznej uwarunkowany jest od:
- rodzaju wybranej folii (selektywne, lustrzane, matowe)
- wielkości oklejanej powierzchni (wymiary okien oraz powierzchnia ogólna – m2)
- typu okien lub świetlików dachowych
- rodzaju oklejanej powierzchni (szkło/poliwęglan)
- lokalizacji/ dostępu do okien (konieczność skorzystania z podnośnika)
- miejsca realizacji usługi
Tablice i naklejki informacyjne
Firma Ognik-reklamy.pl sprawdzony producent tablic informacyjnych z różnych materiałów oraz w różnych rozmiarach. Szyldy wykonujemy zarówno z PCV, Plexi (zwanej też Pleksą), Dibondu, Opalu, Blachy. Wszystkie szyldy firmowe poza szyldami blachy możemy wycinać w dowolnych rozmiarach i kształtach. Z podanych materiałów możemy wykonywać tablice reklamowe, tablice informacyjne, tablice promocyjne, szyldy zewnętrzne i wewnętrzne, szyldy firmowe, szyldy reklamowe, plansze prezentacyjne Każdy szyld reklamowy może być przystosowany zarówno do zastosowań zewnętrznych jak i wewnętrznych. Specjalizujemy się w wykonywaniu eleganckich tablic przedstawiających logo firmy, umieszczanych zazwyczaj w siedzibach firm lub w ich przedstawicielstwach. Są one idealnym sposobem na wypromowanie usługi, marki lub produktu.
Tablice informacyjne wykonujemy drukując w technologi UV bezpośrednio na powierzchni płyty. Daje to gwarancję estetycznego wyglądu, wierność odwzorowania kolorów i fotograficzną jakość obrazu. Druk UV jest bardzo trwały i nie wymaga dodatkowej laminacji. Nie jest to naklejka. Jest to bezpośredni druk UV, dzięki czemu tak wykonana tablica reklamowa zewnętrzna jest niesamowicie trwała i odporna na warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne w tym deszcz, śnieg czy promienie UV. Druk jest bezwonny co z powodzeniem pozwala na stosowanie wydruków zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Istnieje możliwość druku dwustronnego.Oferujemy zarówno tablice standardowe, jak i nietypowe konstrukcje pod indywidualne potrzeby Klienta.
Kampanie reklamowe
Z powodzeniem zrealizujemy Twoją kampanię reklamową. Kampania reklamowa z założenia to zestaw precyzyjnie zaplanowanych działań obliczonych na realizację celów określonych przez reklamodawcę. Przykładowa kampania reklamowa powinna realizować założenia sprzedażowe i jednocześnie poprawić wyniki, ale nie jest to jedyny możliwy cel. W definicji kampanii reklamowej wymienia się także zbudowanie świadomości marki u klienta, co może być częścią dobrze realizowanej strategii sprzedażowej. Kolejnym celem kampanii reklamowej jest ostateczne przekonanie klienta do kupna lub ugruntowanie świadomości dobrej decyzji zakupowej. Określenie w planie przeprowadzenia kampanii reklamowej jej celów to podstawa tak ważna, jak zdefiniowanie klienta docelowego. To właśnie pod taką osobę układa się działania, bo przecież innych technik trzeba użyć, by sprzedać jeansy nastolatkom, a innych, jeżeli przedmiotem procesu sprzedażowego jest drogi, elegancki zegarek. I tu dochodzimy do kolejnego etapu dobrego przygotowania kampanii promocyjnej – analizy produktu. Warto odpowiedzieć sobie w tym miejscu na kilka podstawowych pytań – co sprzedajemy, komu jest to potrzebne, jak wygląda sytuacja rynkowa, jak wiele jest podobnych produktów, czym wyróżnia się nasz. Dzięki takiemu przygotowaniu łatwiej jest wdrożyć skuteczną strategię, co potwierdzają liczne przykłady udanych kampanii reklamowych.
Jak zrobić kampanię reklamową, by okazała się skuteczna? To pytanie zadają sobie chyba wszystkie agencje reklamowe. Czasem wydaje się, że zaplanowano i przeprowadzono ją jak należy. Koszty zostały poniesione, a wyników brak. Być może przygotowując, planując kampanię reklamową na jakimś etapie popełniono błąd, który powielony wielokrotnie sprawił, że cała strategia została źle zaadresowana. Może być też tak, że z wielkich, buńczucznych założeń idealnej, jak się wydawało, kampanii promocyjnej wyszła po prostu karykatura. Klient to żywy organizm, on także dostosowuje się do rynku. Dlatego właśnie tak ważne jest przeprowadzenie bardzo gruntownych analiz, zarówno jeśli chodzi o sam proponowany produkt, jak i klienta docelowego, jego zachowania, przyzwyczajenia, potrzeby. Planowanie i „myślenie strategiczne” to podstawowe elementy kampanii reklamowej. Bez tego ciężko jest w ogóle zacząć, bo nie wiadomo do kogo adresować działania. Wzór kampanii marketingowej nie zawsze będzie przecież taki sam dla każdego produktu. Założeniem jest realizacja wyznaczonych przez reklamodawcę celów. Jeśli uda się je osiągnąć, można uznać kampanię za udaną. Analizując przykłady kampanii marketingowych można wyodrębnić kilka zasad, którymi warto się kierować przy planowaniu działań. Kampanie muszą być bardzo dobrze przygotowane. Warto rozpisać precyzyjną strategię i skrupulatnie wdrażać ją w życie. Warto pamiętać o konsekwencji w realizacji działań. Jednorodna szata graficzna na każdym z etapów kampanii promocyjnej to ważny wątek w tym kontekście. Bardzo ważna jest staranna kontrola i ustrzeganie się błędów. A tych można popełnić bardzo dużo, począwszy od samego planowania działań, a na realizacji kończąc.
Wycena usług i produktów
Masz pytania? Uzyskaj natychmiastową odpowiedź!
+48 513 519 732
*Koszt połączenia wg. standardowej krajowej stawki minutowej Twojego operatora
Napisz wiadomość
Zaufali nam
Nasze technologie druku
Zastanawiasz się jaką technologię wybrać aby stworzyć trwałą reklamę? A może oczekujesz produktu ekonomicznego? Poznaj technologię druku wielkoformatowego.